top of page

עוגת יום הולדת לעובד מצטיין במשרד

חגיגת יום ההולדת עבור העובדים של המשרד היא לא רק מסורת נפלאה, אלא הזדמנות נהדרת להפגין הערכה ולהעלות את המורל והמוטיבציה בקרב העובדים והעובדות. הדבר נכון לכל עובד ועובדת, אך כל שכן כאשר מדובר בהכרה בהישגיו של עובד מצטיין אשר עושה כל אשר יכול למען המטרות והיעדים העסקיים של בית העסק.

בחירת עוגת יום ההולדת היא דרך נפלאה להפגין התחשבות, הערכה וכן היבט אישי יותר בהכרת התודה כלפי העובד. אנחנו יודעים שקרוב לוודאי ובחירת העוגה הנכונה יכולה לפתע להתגלות כמלאכת מחשבת של ממש. בדיוק לשם כך יצרנו עבורכם את המאמר הבא, מדריך שיצא חם-חם הישר מן התנור.


העדפות אישיות


ראשית כל, האם אתם מכירים את העדפותיו האישיות של העובד המצטיין? במידה ולא, וודאי שתוכלו לבחון זאת יחד עם ראש המחלקה בה נמצא העובד או יחד עם קולגות וחברים למשרד.

העדפות במה שקשור לעוגת יום הולדת לעובד מצטיין במשרד יכולות להתבטא בטעמים, והעדפות יכולות גם לבוא לידי ביטוי במגבלות תזונתיות שונות דוגמת אלרגיות או פשוט טעמים מועדפים.

הקפידו כמובן לשמור זאת בסוד, שכן אין הפתעה מתוקה יותר מעוגת יום הולדת שצצה לה ככה פתאום ומפתיעה את העובד כשכולם מגיעים אל שולחנו ושרים לכבודו.



עוגת יום הולדת לעובד מצטיין במשרד
עוגת יום הולדת לעובד מצטיין במשרד


הקדשה על העוגה


בחרתם את הטעמים המועדפים אישית על העובד או העובדת המצטיינים? זה הזמן גם לספר להם עד כמה אתם מוקירים את פועלם בארגון עם הקדשה אישית.

הקדשות אישיות על עוגה יכולות להתבטא במגוון רחב של דרכים. אם יש לכם אלמנט ויזואלי מסוים שתרצו להדגיש, הרי שניתן לערוך הדפסה על דף סוכר ובאיכות גבוהה במיוחד. לחילופין הרי שניתן לערוך הקדשות עם שלל אלמנטים נוספים כגון אותיות שוקולד, בצק סוכר לוויזואליות תלת-ממדית ועד למגוון רחב של משחקי תצורות עם קצפות ועוד.


גודל העוגה


כדאי בהחלט לקחת בחשבון את מספר העובדים, ובמקרים שכאלו הרי שמומלץ להתייעץ עם בית העסק שיספק לכם את העוגה המעוצבת עבור העובד.

גודל העוגה מוכרח להתכתב עם מספר העובדים שינכחו במאורע המשמח, וודאי שלא תרצו למצוא את עצמכם מתחשבנים על כל פיסת עוגה ועוגה. זה הזמן לשמוח וליהנות משלל דברי מתיקה נהדרים ואיכותיים.


שילוב מתנה עם העוגה


בעת שאתם בוחרים להעניק עוגת יום הולדת לעובד או עובדת מצטיינים, הרי שזוהי עת נפלאה לשלב בה גם צ'ופר מסוים עבור אותם העובדים, כזה שהולך אפילו צעד אחד ענק קדימה ומדגיש את רצונכם להביע תודה עמוקה על כל פעילותם למען היעדים העסקיים.

ניתן כמובן לחפש אחר מתנות המותאמות במיוחד לעובדים או לעובדות, עם חנויות מתנות לגברים או מתנות המיועדים לנשים, דוגמת בקבוק וויסקי משובח או בקבוק יין מבעבע, תמרוקים, או מתנה אוניברסלית שאהובה על כולם עם מגוון רחב של דברי מתיקה ושלל פיצוחים המשתלבים במארז מתנה ססגוני.

מתלבטים וזקוקים לעזרה? פנו אלינו ונשמח להכין עבור העובד או העובדת המצטיינים עוגה מנצחת.


20 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page