הזמנת עוגת יום הולדת לכבוד בני ובנות הזוג
top of page

הזמנת עוגת יום הולדת לכבוד בני ובנות הזוג

אין הפתעה מתוקה יותר מזו לכבוד יום ההולדת; עוגה מלאה בכל טוב, עשירה בטעמים ושגם עוטה על עצמה תפקיד בדמות תפאורה צבעונית ומפתיעה, כזו שהופכת כל התכנסות משפחתית או עם חברים לחגיגה אחת גדולה.

ואם כבר בחגיגות עסקינן, הרי שישנו קסם מיוחד לכך שאנו חוגגים את היום המיוחד עם החצי השני שלנו — חוגגים עבורו או עבורה, נותנים להם את הזכות להרגיש מיוחדים ושכל תשומת הלב מופנית אליהם.

ואיזו דרך טובה יותר ישנה להעניק את קדמת הבמה לבן או בת הזוג, אם לא בדמות עוגה מפנקת ונפלאה? כיצד ניגשים למלאכת ההזמנה? והאם עלינו כך סתם לעלעל בתפריט ובעוגות? או שמא ניתן להגיע הרבה יותר "מכווני מטרה"? בדיוק לשם כך ערכנו עבורכם את המדריך הבא.



עוגת יום הולדת לבן / בת הזוג
עוגת יום הולדת לבן / בת הזוג


על טעם וריח


אין להתווכח, ובטח לבטח כאשר זה הטעם של בן או בת הזוג החוגגים את יום הולדתם.

גם אם אינכם חובבי פירות יער או אוהבים עוגות גבינה, הקפידו קודם כל להתאים את עוגת יום ההולדת לטעמם של החצי השני שלכם.

לחובבי השוקולד חפשו אחר עוגת שחיתות שגם מדגישה סוגי שוקולד שונים בדמות פריטי שוקולד מובחרים המעטרים את העוגה, ועד לאופן שבו ציפוי השוקולד מוצג. חובבי פירות אולי ימצאו את עצמם נרגשים אל מול עוגה המתהדרת בשלל פירות שונים המעטרים אותה, כמו גם בבלילה המביאה בה טעמים מודגשים של פירות הדר נהדרים.



עוגת שוקולד שכבות של עוגה צ'אגה
עוגת שוקולד שכבות של עוגה צ'אגה

מומלץ לתכנן מראש


הקפידו שלא להיכנס למועד צפוף מדי של הרגע האחרון. תכנון מוקדם יאפשר לכם לבחון את העוגות הקיימות, וגם יאפשר לחנות העוגות עצמה להיערך עבורכם עם המצרכים השונים ועם העיצוב בו אתם חושקים.

אפשר ואף מומלץ להיערך עם עוגות שונות שמצאתם ברשת ושיכולות להוות כמוזה והשראה. ניתן אף להגדיל ולעשות, ולהתחיל במלאכת החיפושים שבועות לפני היום המרגש. זהו זמן מספק שיאפשר לכם לבחון את האפשרויות ולהימנע מהחלטות נמהרות הנובעות ממשאב זמן מועט.




עיצובים ייחודיים


מספיק שתרפרפו קצת ברשת כדי שתוכלו להבין עד כמה עולם העוגות הוא למעשה אמנות אחת גדולה.

תוכלו למצוא שפע של עיצובים שאותם תוכלו להתאים במיוחד עבור בני ובנות הזוג. החצי השני שלכם חובב מכוניות יוקרה? עוגה בצורת מכונית אלגנטית יכולה להיות הפתעה מדהימה. החצי השני שלכם אוהבת פרחים? לצד משלוח פרחים ליום הולדת בהפתעה שיוכל לשדרג את המאורע, ניתן לעצב את העוגה עם בצק סוכר בדמות מגוון פרחים צבעוניים שונים אשר יקנו לה מראה פרחוני וצבעוני במיוחד.


הטאץ' האישי


ולסיום, אל תשכחו להוסיף את הטאץ' האישי שלכם בדמות ברכה והקדשה אישית. מסר מכל הלב שיהפוך את העוגה מאוכל טעים, מתוק ונפלא גם לברכה בפני עצמה.

אירועים שנוגעים לשניכם, פרט מסוים שאתם יודעים על החצי השני שלכם, כל אלו יכולים להוסיף את התבלין הסודי שקיים רק אצלכם.


רוצים להזמין עוגת יום הולדת באילת?

התקשרו אלינו:


23 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page