מארזי קינוחים באילת במשלוח — עוגה צ'אגה
top of page

מארזי קינוחים באילת במשלוח — עוגה צ'אגה

עודכן: 27 בספט׳ 2023


אין הרבה אנשים בעולם הזה שלא אוהבים לאכול עוגות וקינוחים מתוקים וטעימים. לכולנו יש פעמים שבהן בא לנו להתפנק בקינוח שווה או בעוגת שחיתות. אם אתם נמצאים באילת ובדיוק בא לכם מארז קינוחים טוב, או שאתם מעוניינים לשלוח מארז עוגות מהודר כמתנה לחברים, ואפילו אם אתם בחופשה ורוצים להזמין עוגת יום הולדת לילד, תמצאו את מה שאתם צריכים בעוגה צ'אגה, והכל כמובן בעבודת יד!


הזמנת עוגות וקינוחים באילת

אם אתם תושבי העיר אילת או נמצאים בחופש בעיר ומחפשים מארז קינוחים טעים ומפנק, כדאי שתכירו את עוגה צ'אגה, המקום המושלם להזמין ממנו משלוח קינוחים באילת.

עוגה צ'אגה היא קונדיטוריה באילת, שנפתחה בשנת 1999 ומאז הפכה לקונדיטוריה של האילתים.

הבעלים והמייסדים של המקום הם בני זוג בשם לימור ואלולה שעבדו שנים רבות בעולם הקולינריה.

הם עבדו במלונות באילת, למדו והתמקצעו בחו"ל, ואף לימדו בארץ. אחרי כמה שנים הם החליטו לפתוח מקום משלהם. עוגה צ'אגה היא שילוב בין פטיסרי צרפתית עם אווירה נפלאה וביתית, לבין בית קפה אילתי אותנטי.


לסיכום

אם אתם באילת ממש עכשיו, ובא לכם להתפנק בעוגה נהדרת בטעם של בית אבל אין לכם כוח לעמוד ולאפות, או שאתם נמצאים בחופשה בעיר ורוצים להתפנק במארז עד המלון, עוגה צ'אגה - קונדיטוריה אילת היא המקום המושלם עבורכם. צוות הקונדיטוריה הנפלא שבראשו עומד הקונדיטור שי אליהו מכין מדי יום מבחר גדול של עוגות, עוגיות, מאפים וקינוחים. הכשרות במקום היא מהדרין, ככה שגם שומרי הכשרות יכולים להנות מהמבחר הגדול.








`





793 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page