top of page
תמונת הסופר/תעוגה צ'אגה — קונדיטוריה באילת

עוגת מספרים באילת — עוגת יום ההולדת המושלמת


עוגות מספרים ואותיות: סימפוניה מתוקה של יצירתיות


שלום לכם אוהבי העוגות! אנחנו רוצים לצאת איתכם למסע מענג בעולם הנפלא של עוגות מספרים ואותיות. העוגות המדהימות האלו הן הרבה יותר מעוגות רגילות — מדובר ביצירות אמנות המשלבות דמיון, מיומנות וגם קצת קסם.

בפוסט הזה בבלוג, נדבר קצת על מה עושה את עוגות המספרים למיוחדות, וגם נציג לכם דוגמאות לעוגת מספרים או עוגת אותיות שאנחנו מקווים שיתנו לכם המון השראה. אז קחו פרוסת עוגה ובואו נצלול פנימה!


עוגה בצורת מספר


תארו לעצמכם עוגת יום הולדת שהיא לא רק טעימה, אלא גם נראת מהמם, וטומנת בחובה משמעות סמלית.

זה בדיוק מה שעוגה בצורת מספר מביאה לשולחן. בין אם חוגגים יום הולדת, יום נישואין או חלאקה, עוגת מספר יכולה לגנוב את ההצגה ולהראות שבאמת הושקעה כאן מחשבה.





עוגת מספרים עם שוקולדים ופירות העונה


בואו ניתן את הכבוד הראוי לשילוב המפתה של עוגת מספרים עם שוקולדים טעימים ופירות העונה. דמיינו את עצמכם טועמים עוגת מספרים מבצק פריך, מלאה בקרם וניל, מעוטרת בגנאש קטיפתי ומקושטת עם מבחר פירות טריים ועסיסיים.

הוניל העשיר והמפנק מתאים בצורה מושלמת יחד עם המתיקות הטבעית של הפירות, ויוצר סימפוניה הרמונית של טעמים שתגרום לכל מי שטועם מהעוגה לרצות עוד פרוסה.

אם אתם חוגגים בחורף, זו יכולה להיות עוגת ספרות עם תותים עסיסיים. בקיץ, תוכלו לבחור בעוגת מספר מקושטת בפירות יער, אננס וקיווי עם מגוון שוקולדים כמו קינדר בואנו ופררו רושה.



עוגת מספרים לגיל 24
עוגת מספרים לגיל 24



עוגת מספרים מבצק פריך


מאחורי כל עוגת מספר או אותיות יוצאת דופן, מסתתר מעיין של השראה.

דמיינו את עוגת יום ההולדת של ילדכם בצורת הספרות המרכיבות את הגיל שלו, או הפתעה ליום נישואין בדמות עוגת אותיות של ראשי התיבות של בני הזוג. זה לא רק קינוח מתוק לסוף האירוע, זה כבר מחווה מדהימה שמספרת סיפור ומעוררת רגשות.

עוגת מספרים מבצק פריך היא עוגה מאוד מבוקשת. לרוב, העוגה עשויה מ-2 עד 3 שכבות של בצק פריך, ומעל כל שכבה זילופים של קרם וניל-פטיסייר. כמובן שעל העוגה מפזרים המון שוקולדים מלמעלה, ואפשר גם להוסיף את פירות העונה כדי להשלים את החגיגה.

ובואו לא נשכח את הדובדבן שבקצפת (תרתי משמע): יתרון משמעותי של עוגת ספרות הוא המחיר שלה, שנמוך יחסית לעוגה מעוצבת אחרת.






עוגת טורט מספרים


עוגת הטורט בצורת מספר היא עוגה מהממת לכל הדעות. היא עשויה מבצק טורט ("ספוג"), מכוסה בשכבות זילוף של גנאש שוקולד וכמובן שכבה מפנקת של שוקולדים ופירות. מבין עוגות המספרים הקיימות, זו נחשבת לעוגה הפשוטה ביותר — וכמה שהיא פשוטה, ככה היא גם טעימה.





דוגמאות לעוגות מספרים באילת






עוגת מספרים — להכין בעצמכם או להזמין מקונדיטוריה?


התשובה תלויה בעיקר באופי החגיגה: עוגות מספרים מתאימות בעיקר לחגיגה מצומצמת יחסית עם המשפחה והחברים, בסביבות 10 עד 15 חוגגים. כדי לחסוך לעצמכם המון התעסקות וטרחה בהכנת העוגה, ולהבטיח שתקבלו עוגה גם יפה וגם טעימה — אתם יכולים פשוט להזמין עוגה אצלנו בקונדיטוריה, ואנחנו נעצב אותה כדי שתתאים לאופי האירוע ולטעם האישי שלכם.





לסיכום


עכשיו כשאנחנו בסוף ההרפתקה המתוקה שלנו, ברור שעוגות מספר ואותיות התעלו מעבר לעולם העוגות הפשוטות — הן מאפשרות לבטא משהו יצירתי, חגיגי ויוצא דופן.

אז בפעם הבאה שאתם מתכננים אירוע מיוחד ובא לכם פינוק שהוא גם טעים וגם שובה לב מבחינה ויזואלית, ההמלצה שלנו היא שתשקלו את האופציה של עוגת מספרים או אותיות.

אם אתם נמצאים באילת ורוצים להנות מעוגה שכזו אצלכם בחגיגה, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כשבוע מראש ואנחנו נשמח להכין לכם את העוגה המושלמת.



37 צפיות0 תגובות

Comments


bottom of page