ארגון יומולדת 30: צק ליסט לגזור ולשמור
top of page

ארגון יומולדת 30: צק ליסט לגזור ולשמור

עודכן: 19 במרץ 2023

כל ארגון של אירוע מחייב הכנה מוקפדת ומסודרת מראש. אם אנחנו לא מתארגנים כמו שצריך, אנחנו עשויים למצוא את עצמנו מהר מאוד מבולבלים, לא יודעים במה לטפל קודם ולעיתים אפילו מגיעים אל יום האירוע כאשר חסרים לנו דברים בסיסיים ממש.

על כן, כדאי תמיד להכין רשימה מסודרת שתשמש אותנו לאורך כל ההכנות לאירוע. כך נדע מה כבר ביצענו, על מה אפשר לסמן וי ומה עדיין ממתין לטיפול שלנו. זו הדרך הכי יעילה לצלוח משימות גדולות ומורכבות, במיוחד אם מדובר בארגון של אירוע גדול האמור להכיל מספר משתתפים גבוה וכזה שמחייב הכנות מסוגים שונים.


יומולדת 30 – זה לא קורה בכל יום!


יומולדת 30 ובכלל כל יומולדת עגול זה סיבה למסיבה ולא לא סתם מסיבה.

מקובל לערוך מסיבה כזו בהיקף נרחב יותר של בני משפחה, של חברים, עם תוכניות משוקעות יותר, מתנות מרשימות יותר, אוכל טוב יותר וכמובן גם אלכוהול שישלים את כל מה שחסר.

לקראת האירוע עליכם פשוט להכין את הצ'קליסט שיכלול את כל מה שחשוב לכם שיהיה באירוע.

זה אומר –

  • אולם או כל מרחב אחר מתאים מבחינת הגודל ומספר האורחים שאתם רוצים להזמין לאירוע שלכם.

  • אוכל שאתם רוצים שיהיה באירוע. יש כאן אינספור אפשרויות ואתם פשוט צריכים להחליט מההולך להיות הכיוון מבחינתכם. אם זה יהיה אוכל בשרי או אוכל חלבי, אוכל בהגשה אישית או אוכל בהגשה מרכזית בבר או שולחן שוק וכן הלאה. אם בחרתם בחלבי, תוכלו לבחור גם עוגת יום הולדת אצלנו בעוגה צ'אגה.

  • תוכנית או אטרקציה לאירוע – במסיבת יומולדת אתם חייבים שתהיה תוכנית מרכזית שתתפוס את כל האורחים באירוע. אתם לא יכולים להסתפק רק באוכל. אנשים משתעממים היום הרבה יותר מבעבר ואם לא תדאגו להם לתעסוקה הולמת, הם מהר מאוד יאבדו עניין.

  • אלכוהול – הבחירה בסוג האלכוהול לאירוע כמו יומולדת היא מאוד מסוימת.

חשוב להבין דבר עיקרי בכל הנושא הזה של סוגי אלכוהול לאירוע. לכל אירוע יש את הסגנון שלו גם אם מבחינת הרכב הקהל וגיל המשתתפים יהיה זהה. כך למשל, חתונה לעולם לא תהיה ולא תיראה כמו אירוע חינה ומסיבת יום הולדת סוערת ומופרעת כלל שהיה לעולם לא תדמה לסעודת פורים. בקיצור, הבנתם. לכל אירוע יש את הקריטריונים שלו ואת הדגשים החשובים לו ובהתאם לכך את כמות המשקאות, הסוג שלהם והסגנון הספציפי שיתאים לו.

  • מתנות – זה כבר מוטל על האורחים אבל כן כדאי לחשוב על רשימה של מתנות שמתוכם יוכלו המשתתפים לבחור מה לקנות עבורכם.

לאחר שטיפלתם בכל אלו אתם יכולים להתקדם הלאה ולסגור את כל הפינות. כמו הזמנת האורחים לאירוע, הצטיידות בכל האביזרים שאתם רוצים כמו בלונים, פרחים וכדומה, ביגוד, מערכת הגברה, צוות לצילום האירוע וכן הלאה.



60 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page